Ophør 2019-11-28T14:27:44+00:00

torben_kristian

XL-foreningsstøtte ophører per 1. januar 2020

Siden den 1. juni 2015 har lokale foreninger kunnet opnå støtte gennem vores initiativ; XL-foreningsstøtte.

Det har per 31. december 2018 betydet, at mere end 110 foreninger, der er tilmeldt ordningen, er blevet tilgodeset med ikke mindre end 800.000 kroner i støtte. Vi forventer, at beløbet for 2019 bliver på samme niveau som i 2018; ca. 300.000 kroner.

Altså har vi siden ordningens start omdelt for over 1 million kroner i støtte til lokale foreninger.

Vi har været utroligt stolte af idéen og selve konceptet bag XL-foreningsstøtte, men grundet en meget begrænset tilgang af private kunder, som har tilmeldt sig ordningen, har vi valgt at lukke ordningen. Det sker per 1. januar 2020.

Hvad betyder det for foreningerne?

Den støtte, de enkelte foreninger har optjent gennem 2019, vil naturligvis komme til udbetaling ved vores nytårskur i januar præcis som de foregående år.

Fremadrettet ønsker vi stadig at holde fast i vores lokale forankring og støtte det lokale foreningsliv, og lokale foreninger er derfor velkommen til at henvende sig, hvis foreningen har et specifikt projekt eller en begivenhed/initiativ, de ønsker støtte til. Vi forventer samlet at uddele støtte i samme niveau som tidligere, så der vil være rig mulighed for mange foreninger at søge om støtte og få det.

Ved spørgsmål til ovenstående kan man kontakte Rikke Toldbod, tlf. 96 21 33 12 eller e-mail til rtc@etas.dk.

Vi er lidt mere large!

10 gode grunde til at vælge os …

Køb ind i Vendsyssels største lokalt ejede tømmerhandel
– du får en række store fordele med i købet:

• Gratis levering af varer fra lager – uanset hvor meget du køber

• Gode råd af brancheuddannede og erfarne medarbejdere

• Stort udvalg til både private og professionelle håndværkere

• Altid stort lager – vi har det meste; resten skaffer vi gerne!

• Snedkeri i Elling til fri afbenyttelse af den kyndige bruger

• Rentefri konto med fordele

• Fair og åben rabatordning

• X-small priser på ca. 500 varer

• Prisgaranti på kampagnevarer

• Lokalt ejet – lokalt engagement!