Betingelser 2019-06-15T12:47:50+00:00

Sådan opnår I støtte i jeres forening

XL-BYG i Elling, Læsø og Tårs støtter tilmeldte, lokale foreninger med 1 % af alt køb ekskl. moms på private konti og 0,5 % af alt køb ekskl. moms på erhvervskonti. Ordningen gælder ikke køb i vores Outlet i Elling.

Støtten kommer via de personer/virksomheder, der har tilkendegivet, at de ønsker at tildele XL-BYG Elling, Læsø og Tårs støtte til netop jeres forening. Jo flere der ønsker at tildele støtten til jer, jo højere beløb til jeres forening.

Betingelser for foreningen

For at kunne modtage støtte skal foreningen være oprettet og godkendt af XL-BYG Elling, Læsø og Tårs. Der er nogle få krav til foreningen for at kunne blive oprettet:

• I skal være hjemmehørende i Frederikshavn, Hjørring, Brønderslev eller Læsø kommuner
  • I skal have adgang for alle
  • I skal have minimum 25 medlemmer
  • I forpligter jer til at markedsføre XL-BYG Elling, Læsø eller Tårs i jeres blad, på skilte, bandereklamer, hjemmeside, Facebook mv.
  • I kan ikke søge flere støttekroner hos XL-BYG Elling, Læsø og Tårs end dem, aftalen udløser

Ordningen kører fra 1. juli 2015 og derefter et kalenderår ad gangen. Aftalen er bindende i det kalenderår, den er indgået.

Aftalen kan tages op til fornyelse ved årets udgang, så længe ordningen er gældende. I januar hvert år afholder vi Nytårskur, hvor alle tilmeldte foreninger inviteres for at få overrakt foreningsstøtten.

Foreningen kan til enhver tid få oplyst, hvem der har tildelt jer støtte. Kunderne kan ændre valg inden den 31. december for det kommende år. XL-BYG Elling, Læsø og Tårs vil på intet tidspunkt påvirke, hvilke foreninger vores kunder vælger at tildele deres støtte.

XL-BYG Elling, Læsø og Tårs forbeholder sig ret til at kunne opsige aftalen med en måneds varsel til udgangen af et kalenderår.

Følgende krav er gældende for udbetaling af støtte:

• Foreningen skal dokumentere at have markedsført ordningen, som beskrevet ovenfor, inden der vil blive udbetalt støtte for 2019.
  • Optjente beløb under 500 kr. ikke kommer til udbetaling pga for meget administration. I stedet samles støttebeløb under 500 kr i en pulje til uddeling til den forening, der har fået tilført flest kunder i året.

Hvad kan I så gøre som forening:

• Fortæl jeres medlemmer om XL-foreningsstøtte: At det beløb, I får tildelt i støtte, bliver større, jo flere kunder, der vælger at støtte netop jer.
  • Lav en masse larm – på jeres facebookside, hjemmeside, klubblad m.v. – og fortæl jeres medlemmer og støtter om ordningen. Slå med jævne mellemrum vores annonce om ordningen op de forskellige steder. Lav et link, når I laver et online opslag – så gør I det nemt at gå ind og tilmelde sig ordningen her på siden.
  • Send den flyer ud, I får ved tilmelding – fx sammen med kontingentopkrævningen, eller når I sender andet relevant information ud til jeres medlemmer.
  • Når I hører om en fætter eller nabo, der skal have nye vinduer eller bare en ny plæneklipper eller Gori til gavlen, så fortæl ham, at han kan støtte jeres forening, hvis han vælger at handle hos os. Vi sørger for et godt tilbud og en kontoordning med XL-fordele.

Husk – det er ude af vores hænder, hvor mange støttekroner hver forening vil modtage – det er kun foreningerne selv, der kan påvirke det.

Vi er lidt mere large!

10 gode grunde til at vælge os …

Køb ind i Vendsyssels største lokalt ejede tømmerhandel
– du får en række store fordele med i købet:

• Gratis levering af varer fra lager – uanset hvor meget du køber

• Gode råd af brancheuddannede og erfarne medarbejdere

• Stort udvalg til både private og professionelle håndværkere

• Altid stort lager – vi har det meste; resten skaffer vi gerne!

• Snedkeri i Elling til fri afbenyttelse af den kyndige bruger

• Rentefri konto med fordele

• Fair og åben rabatordning

• X-small priser på ca. 500 varer

• Prisgaranti på kampagnevarer

• Lokalt ejet – lokalt engagement!